K$ X NYE

K$ X NYE

December 21, 2012
Wanna spend NYE with K$? Well…she’ll be rocking MTV’s Club NYE 2013 in Times Square!

i love Ke$ha

I am helplessness that I live in Hong Kong and I couldn't have party with K$ Sad

Meu sonho né? omgf haha!

Thats f****ing awesome

LOL i love ke$ha $he rock$!!!!

f*** YEAH ;-;

f***ing awesome!! i cant wait its gonna be the best New Years Party show ever and we all know why?? because of Ke$ha LOVE YOU<3 Rock on!!

I'll be watching that!! Looks amazing!! It's gonna be the best way ever to bring in 2013!!

Sounds Awesome.... Lets Party!!!

http doubledot doubleforwardslash youtu dot be forwardslash VBkus too CjbvY